Monday 12 May 2014

舊好嗎好嗎 vs. 新好嗎好嗎





終於聽到魏如萱的新CD了, 真是期待已久, 同預期中一樣, 全碟最正的是最後一首歌《好嗎好嗎》, 雖然係新歌, 但根本就係魏如萱的代表作, 旋律同歌詞都很動人. 呢首歌正式推出前, 其實佢已喺好多場合有唱過, 比較之下, 同正式推出的版本有些分別, 可能我早已煲慣非正式的現場版本, 我覺得CD版冇咁好聽, 雖然依然是很感人的歌曲.

先講歌詞, 有些少細微改動, 整體係改好了, 最好的是重唱主歌嗰段把「喜歡故作堅強裝得無所謂」改成「我要把對你的思念寫下來」, 更加有 feel, 亦有些變化. 但是有一段我覺得改完變差咗, 就係最後我最鍾意嗰段, 由「生命的默契不就是這樣」改成「生命的默契很難說到底」.

比較失望的是編曲, 感覺有點太複雜, 呢首歌似乎比較適合簡單的配樂. 同埋我覺得全首歌最重要的是最後一段, 舊版本是去到尾立即重唱多一次的, 感覺同節奏剛好, 新版本係唱到尾, 有一段過場音樂, 然後才進入最後階段, 有點情緒被斷開了的感覺, 差了些少.

不過, 依然係很好聽的歌曲:
也許有一天 離得好遠好遠
記得這首歌 好嗎好嗎
這是我們的 好嗎好嗎

No comments: