Tuesday 20 May 2014

Mr. Nobody



本來以為係偏門爛片, 點知原來超正. 故事很難簡介, 所以索性不講了, 不過是帶有 high-concept 科幻嗰種類型. 但係科幻只是包裝, 齣戲好睇, 始終是因為內容很好睇, 有感人的故事, 真實的感情, 做Anna同Nemo的幾個演員全部都很好睇. 配樂很好聽. 最突出的, 係呢類型電影, 一味扮型,例如垃圾 Donnie Darko 咁, 到最後其實係冇人睇得明的, 但係呢齣唔同, 最後是明白的, 而且很簡單, 只係因為一開頭的敘事方式令人混亂了 (故意的). 我睇加長的版本, 接近兩個半小時, 但係每一分鐘我都覺得是需要的, 由頭到尾都很吸引我; 早兩日睇哥斯拉兩個鐘長, 我就覺得至少可以短30分鐘. 呢個就係演員好不好睇的分別.

整體故事的概念其實很感人, 令人想起, 現在我認識的人, 其實可以只差一點點, 我就會變成不認識他和她了, 很多巧合和各自的決定, 才有機會彼此相識. 15歲嗰段Anna的故事特別好睇, 令這個概念發揮得更加突出.

No comments: