Tuesday 27 May 2014

見工

尋日請咗一個鐘假出去見工, 早到咗, 自己去飲杯mocha先. 過程很順利, 不過次次我都覺得很順利, 最後結果都是得個桔, 所以我真是不知道. Anyway, 尋日見的是creative director, 佢話睇過我寫的嘢, 文字能力沒有問題, 但係沒有廣告經驗. 佢會同佢老闆話請我, 所以接下來, 就係傾人工夾唔夾, 咁當然係要高過現在明報一截才會轉工, 話晒都是一個大冒險, 人工傾得埋的話, 還要去見大老闆, 所以現在還是處於得個桔的階段.

我希望可以轉的, 因為喺明報沒有前途, 轉呢份工, 算是轉行, 將來有其他路可以行.

No comments: