Tuesday 1 April 2014

TouchPad送老母

是咁的, 我香港尐舅母姨媽之類, 個個變晒MK潮童咁, 人人出街都帶個iPad, 無論見到乜嘢都好似水和田咁扎行馬喺度影相, 玩facebook玩得落力過我. 早幾日, 阿媽喺佢屋企唔知邊度執到個手寫板 (!) 出嚟, 興致勃勃地問我係咪可以好似尐親戚咁攞嚟玩. 好啦, 既然佢咁有興趣, 唯有轉送我個HP TouchPad俾佢, 反正我都唔係經常用.

TouchPad很有記念價值, HP出嗰時係威係勢, 同iPad差不多價錢, 但係質素差好遠, 又厚又重, 又唔用Android, 所以幾乎立即就宣佈收皮停產, 將餘下所有貨物以超低價 ($100!) 賣出, 反而成為人人搶住買的熱貨 sosad. 當時我見平都 bid 咗部返嚟, 好似大約$200咁上下, 連埋個好型的叉電器, 唔需要插制的, 只係放上個架度就可以叉, 很神奇, 所以我覺得放喺屋企, 係一個好有型的電子鐘嚟. 後來我又按照網上教學, hack咗部嘢, 轉用Android, 所以部嘢除咗重之外, 我覺得係唔錯的, 如果HP一早就以$100-$200賣, 唔去同iPad鬥, 可能已經發咗達. 不過既然阿媽想有嘢喺屋企玩下, 益下佢啦, 好過成日開咁Q大聲唱卡拉OK, 嘈住阿妹.

No comments: