Thursday 17 April 2014

聽見下雨的聲音



本來我不打算睇的, 但係尋日落雨, 突然抽起條根想睇 <聽見下雨的聲音>, 之前導演方文山話會以詩的意景嚟拍齣戲, 我已經覺得佢死硬, 出道作就搞埋尐咁o既造作嘢, 所以係以零期待心態去睇齣戲, 結果比我想像中可以接受.

我肯去睇, 其實係睇在女神徐若瑄同支持魏如昀份上, 可惜佢地兩個都戲份不多, 魏如昀嗰首主題曲喺故事入面根本上係冇角色, 連唱出來的機會都冇, 只係片尾聽下. 徐若瑄就好正, 超靚, 真是100分. 最有驚喜係徐嬌, 輪廓幾靚, 完全聽唔出大陸鬈脷國語, 而且非常好戲, 尤其有兩場戲, 佢鬧男主角同埋見家姐彈琴嗰度, 眼淚係慢慢流出來, 表情內歛, 很厲害, 成齣電影最好戲係佢. 最多戲份的男主角柯有綸反而非常麻麻, 擔唔起咁多screen time, 表演誇張, 睇得多就煩. 我唔憎佢, 我好鍾意佢尐歌的, 例如戲入面嗰首<故事畫面>就好好聽, 但做戲真係唔掂.

故事係講得清楚的, 唔係方文山之前講到咁有「詩意」, 問題係故事集中喺男主角身上, 但男主角唔好睇, 故事講校園比賽, 有少少熱血 feel 的, 但係柯有綸同徐若瑄都幾廿歲, 搞校園熱血真是沒有感覺. 三角戀亦怪怪地, 呢個講下嗰個講下, 感情很淡, 兩頭唔到岸, 是不好睇的感情故事. 另一大問題係方文山想為電影加入詩意, 成日加入些影景的鏡頭, 畫面出現一些詩句, 其實都可以的, 但係融入得不好, 現實就係齣戲兩個小時太長, 一係 cut 走這些扮嘢鏡頭, 或者大手 cut 走一些故事, 例如女主角醫耳仔嗰段, 真係使唔使咁詳細呀?

No comments: