Monday 24 December 2007

玩到尾o既 RPG (3):FFVII





自從上中學, 過o左o黎加拿大之後, 我就停o左打機好一段時間, 直到有次o係朋友屋企見到佢玩 FFVII, 當時真係非常震撼, 因為當時未見過, 亦諗都諗o吾到 FF 會以 3D 畫面出現. 而家開返 FFVII 當然覺得畫面好醜, 但係當年真係覺得好勁, 所以走去 toysrus 買o左部 PlayStation 同埋 FFVII. 所以 FFVII 對我打機生涯有特別意義, 係因為佢我再開始返打機, 直到今日.

除畫面之外, FFVII 最吸引人係佢o既角色. 每一個會加入你團隊o既角色都有自己性格同故事, 令人加倍玩得投入, 因為有令人關心o既角色的確對一個 RPG 係好重要. 不單止主角, 連 d 敵人都好有性格. 不過個故事就只屬中上. 好多o係 FFVII 之前未玩過其他 RPG o既人會覺得係神作, 不過其實心水清o既老人家, 就會覺得其實故事只係'幾吸引', o吾係人地煲到咁神奇. 好似其中一個女角被人殺死o個幕, 其實主角中途被殺o吾係乜新鮮o野, 早在 FFIV 己經有咁o既橋段. 而最令人不滿o既, 就係個結局. 玩咁多個鐘頭, 一直都鍾意 d 角色, 投入個故事入面, 點知去到最後比個咁無厘頭o既爆機畫面人睇, 真係反高潮.

雖然 FFVII o吾係我最鍾意o既 RPG 之一, 但係都算係一個好好o既 RPG. 而且由 2D 變成 3D o既轉折, 真係令我覺得好震撼, 當年非常發燒.

No comments: