Tuesday 2 October 2007

PSP + Valkyrie Profile



早兩日出去買o左部最近出o既新版 psp, 銀色, 連埋隻 game 同埋幾集我唔會睇o既卡通片, 同埋一張 1gb o既記憶咭. 我決定想買係因為睇到消息, psp 將會有 d rpg 我都幾想玩返, 包括 FF Tactics, Star Ocean 1+2, 等. 部機本身個顏色冇張相咁靚, 銀得o黎摸上手唔係金屬o既感覺, 不過又唔怪得佢, 因為如果真係金屬, 咁就一定重好多. 個畫面好正, d graphics 同一般 ps2 games 有得比. 可惜係我唔識點樣o係部 psp 度用 psone emulator. 遲下睇下有冇辦法可以玩到 ps1 d game, 不過聽講好複雜.

我買o既第一集 game 係 psone o既經典 rpg Valkyrie Profile. 玩o左幾粒鐘, 都幾o岩玩. 不過最唔好係太少 save point, 周不時要不停直玩超過半個鐘先去到下一個 save point, 好唔適合帶出街玩. 唔明點解佢唔俾任何地方都可以 save.

No comments: