Tuesday 16 October 2007

Goodbye My Love

Miku, Fatal Frame, 再見 lar.

官方正式發表, 我最鍾意玩o既其中一隻 game: Fatal Frame, 將會o係 wii 度出第四集. 呢個系列好正, 角色得人鍾意, 氣氛一流, 真係恐怖到無論, 我鍾意呢個系列多過其他人擁戴o既 Resident Evil 同 Silent Hill. 不過既然而家你要玩o野, 想搬, 咁我地亦唯有和平分手. 雖然我係如此深愛著 Miku, 但係我唔會為佢買部 wii 返o黎. 因為我o係 gamecube 上面已經中過招, d 打鼓 game、party game, 只係開頭會覺得過癮, 不過好快就會玩厭, 非我族類.

No comments: