Friday 26 October 2007

天劍 Heavenly Sword



都好耐冇玩一個 game 玩到爆機 lu. 尋晚就玩 Heavenly Sword 玩到爆機. 當然, 一來個 game 真係幾短, 不過亦因為我好鍾意呢隻 game, 所以先會有興趣玩到尾. 我一向對動作 game 都興趣不大, 所以當有隻動作 game 吸引到我, 就要o係呢度表揚一番.

覺得 Heavenly Sword 好玩係因為佢有好多特別o既地方. 首先, d 唔識玩o既人會 mash buttons, 胡亂出招, 但係咁玩係唔掂o既, 因為好多時敵人太多, 會成日俾人打中. 又未必會死, 不過樣衰. 正確, 而有型o既玩法係要小心好多, 睇清楚擋到人地攻擊o個一刻用 counter attack, 而呢 d 反擊o既 animation 好有型, 每當成功使出, 都會有種莫名o既滿足感. 另外 aerial combo 亦非常精采. 你可以打人上半空, 再跳上去打佢, 但係o係半空會變成慢鏡, 會有足夠時間出 d 好型o既招數, 好過癮.

另外, 亦唔係只有劍斗, 亦有好多地方要用箭射人. 有趣o既係支箭射出後, 會變成慢鏡頭, 跟住支箭飛, 你可以改變支箭o既方向, 當睇住支箭射入敵人隻眼度, 發出慘叫, o個種快感真係好頂癮. 畫面亦靚, 人物設計亦出色, 尤其係主角 Nariko 同 Kai, 短短幾粒鐘就變成好鍾意佢地. d 環境亦好正, 有 d 地方甚至令我諗起 ICO, 嘩, 如果第日出隻好似 ICO 咁o既 game, 而有 Heavenly Sword 咁質數o既畫面, 咁就真係正. 音樂同配音亦好出色. 成隻 game 都造得好好, style 一流, 令識玩o既玩家覺得自己打得有型, 滿足感十足. 唯一唔好係個 game 短, 大概7-8 個鐘咁上下. 不過係個 game 實在好玩, 先會令人覺得短. 其實 7-8 對動作 game 唔算好短, Devil May Cry, Metal Gear Solid, Resident Evil 3 都唔係長得幾多. 希望將來會再有同類型, 唔使 mash buttons o既動作 game.

ps, 唔記得報告, 我已經收到消息, 我 d comprehensive exams 已經及格晒. woo, 以後唔使再考o個 d 差唔多成十個鐘頭o既痴線考試.

No comments: