Wednesday 3 October 2007

暖暖




今日痞子蔡 post o左暖暖第十六個 chapter, 亦係故事結尾. 我覺得今次痞子重拾返佢好耐之前o既心傷 feel, 因為夜玫瑰, 亦恕與珂雪, 孔雀森林都唔會令人覺得心 up, 同佢之前o個 d 雨衣, 洛神紅茶好唔同. 我覺得呢個係痞子蔡o既專長, 唔知點解, 佢o既故事就係會令人睇到心酸, 覺得好難過, 但係作為讀者又覺得好滿足. 今次呢本新書我有呢個 feel, 尤其係最後o個幾個 chapters. 我鍾意今次暖暖多過亦恕與珂雪同埋孔雀森林.

過癮o既係, o係痞子個 blog 度睇到好多人o既留言, 話點解個結局冇尾. 其實好明顯有尾啦, 係 d 人唔能夠接受呢個令人心碎o既結局, 所以詐睇唔到 je. 佢地應該接受現實啦, 最後o個個 paragraph 講到明:

我和暖暖都是平凡人,有單純的喜怒哀樂,也知道幸福必須追求與掌握。
或許有少許的勇氣去面對困境,但並沒有過人的勇氣去突破或扭轉困境。
時代的洪流會將我沖到屬於我的角落,暖暖應該也是。
我們會遙望,卻沒有游向彼此的力氣,只能慢慢漂流,直到看不見彼此。

No comments: