Saturday 5 April 2014

我要生勾勾!

今日成個朝早都奉獻晒俾HowtinLive, 雖然唔難做, 都係9up, 播下自己鍾意的歌. 不過今日女神嘉螢話有嘢唔開心, 唱歌時段佢打入嚟, 同金德寶同包包幾個女仔喺度傾計, 到完嗰時, 都已經過咗中午12點.

到食飯時間, 突然覺得好肚餓, 想去食生勾勾放題, 不過放題都冇乜好嘢, 所以品質惡劣就必然o既. 之前想嚴格實行的事, 今日實行得唔錯, 自制力很高, 不過真係不容易.

3 comments:

Anonymous said...

我聽緊Howtindie呀, 幾好笑, 你同金得寶夾的唔錯,係phone in D人有少少唔知做乜鳩,唔敢今日聽哂,我要留番一半明天番工聽sosad
希望你做龜公切腹自焚唔成功啦,雖然唔知咩事,不過我feel到係一件男子漢霸氣事,應該勁過用倉頡sosad

Howtindog said...

頂, 已經百份百徹底失敗了, 我是龜公, 但係唔會切腹, 我認我走數 sosad

Anonymous said...

sosad 龜仙人, 咁究竟係咩事呢?