Monday 7 April 2014

溝女不離三兄弟



有個朋友成日睇葉念琛尐戲, 所以有齣葉氏新片忍唔住好奇睇下, 不過我一向都唔鍾意葉念琛, 加上片名咁爛咁求其, 所以都不抱任何期望, 點知結果係比期望中更差.

論故事, 葉念琛之前尐戲都差不多, 由於佢為人欠缺幽默感, 拍出嚟尐戲, 全部都係想搞笑而不好笑, 娛樂性低, 不過每次都有些關於男女關係的想法表達到出嚟, 所以到尾, 拍出嚟的作品都係不好但又不太差, 至少係有故事想講. 但今次三兄弟就唔同, 根本冇嘢想表達, 加上笑位又完全失效, 連詩雅突然喺街跳舞, 隊band改個諧音粗口名, 陳奐仁扮東南亞口音英文, 拍嗰時都應該知道唔會有觀眾笑得出o架啦, 咁搞嚟浪費情節時間做乜?

論角色, 片叫乜嘢三兄弟, 但係故事入面呢三個人根本就唔係咩兄弟, 去到盡都只是點頭之交, 根本無兄弟情誼可言. 三人之間交集不多, 亦令成齣戲幾條故事線凌碎散亂, 連TVB膠劇水平都不如.

論演員, 唔用明星演員唔係問題, 其實之前成日用方力申同Stephy, 我認為佢地都唔係咩明星. 但係今次有好多地方, 明顯覺得一些演員做得很差, 但係導演竟然又收貨, 例如連詩雅講的一些對白, 感覺真係好假, 好造作, 根本係中學話劇水準, 一定要佢再做, 直至做到合乎專業水平先得囉, 咁都收貨, 令我好懷疑葉念琛拍呢齣嘢是 hea 拍. 陳奐仁尐廣東話講得唔好, 幾乎聽唔到佢講乜咁滯, 雖然唔怪得佢, 但係導演又係要拍到佢講得清楚自然先收得貨囉, 有冇搞錯呀? 全片唯一亮點係吳若希, 幾靚, 有尐似周麗淇以前.

2 comments:

Anonymous said...

聽講佢開套戲係為溝女麻,莊思敏
我最鐘意佢嘅天生愛情狂, 劉心悠好靚

Howtindog said...

咁我都覺天生愛情狂算唔錯, 不過只係因為有張智霖同劉心悠做主角, 加好多分.