Sunday 13 April 2014

星期日浪費時間三步曲

今日天氣很好, 非常難得, 所以決定出去行下, 縮喺屋企太可惜了. 不過好想再食嗰個土豪便當, 所以第一站都係去三味食堂食飯先, 間嘢真是好食, 而且好少人去.
食完飯去碼頭行下, 吹下風. 本來去到碼頭, 傳統上應該食下Fish & Chips, 不過實在太飽, 同埋好多人, 懶得排隊, 所以冇食到.



返到屋企, 太多時間唔知點浪費好, 所以沖杯Chemex咖啡飲, 真是特別好味, 而且唔苦, 真係好神奇. 今日出街, 見到的bluray set半價, 買咗, 考慮今晚睇, 不過亦有可能睇Nicolas Cage嗰齣, 聽講都唔錯.

2 comments:

散餐女 said...

D花好靚
其實時間呢樣野真係好難界定點知為之唔浪費,我覺得你一日同我pack哂行程同朋友去玩無分別,我都係浪費時間,我都好怕我搵唔到男朋友老公。
但搵到之後係咪又唔會浪費時間? 我都唔知, 唉, 個人暈暈地

Howtindog said...

叫得做散餐女應該好吃得開啦, 仲使擔心冇男友冇老公?