Tuesday 27 April 2021

The Spiral


早排喺網上周圍睇, 見到有人談及一齣日本舊戲叫做The Spiral, 話係冇乜人睇過的午夜凶鈴續集, 吸引咗我注意, 因為我記得都睇過好多集午夜凶鈴續集爛片, 都印象中冇呢齣. 據稱, 當年午夜凶鈴同呢齣The Spiral上下集係同時上畫, 不過兩齣戲o既命運就各走極端. 

出於好奇, 我千辛萬苦搵咗呢齣舊嘢嚟睇, 但係睇咗大約半個鐘, 我就發覺我其實係已經睇過呢齣戲, 我甚至乎記得係邊一晚睇 sosad. 我以前細個嗰時, 有次打咗個後母一巴, 總之最後發展到我係要上法庭, 而我去法院之前嗰晚, 就係去咗朋友屋企睇呢齣垃圾. 

我對齣戲冇乜印象, 係因為當年覺得齣戲個style同午夜凶鈴好唔同, 冇乜恐怖氣氛, 唯一有印象的畫面係真田廣之被解剖嗰度, 個結局好無厘頭, 當年完全唔知發生緊乜事. 而家大個咗翻睇, 又加上已經睇過小說, 先知小說個故事本來就係咁上下, 好多篇幅講科學、概念、歷史, 反而係電影版的午夜凶鈴加入咗長髮女鬼喺電視爬出嚟, 反而成為咗令觀眾最記得的一幕. 咁而家翻睇齣戲, 我至少終於明白個故事結局up乜, 但係齣戲依然係唔好睇. 

No comments: