Tuesday 25 September 2007

兩隻老虎, 兩隻老虎...

尋日同 Schuller 見面, 講下邊個會係我o既論文 advisor. 之前阿 Reed 同我講, 佢而家唔o係老麥, 不如咁啦, Schuller 同 Reed 都做我 advisor. 尋日我就係去同 Schuller 講呢樣o野. 嘩, 唔好講笑, 真係緊張到我... 上次碩士論文個 oral defense, o個朝早我仲o係度睇漫畫; 去 CSBS present 亦好冷靜; 考 comps. 亦冇乜緊張; 但係要同 Schuller 單對單講正經o野真係非常驚嚇, 好恐怖. 過程真係冇乜特別, 佢又唔惡, 但係佢成個人就好似 d 咩 holy presence 咁, 真係令人覺得緊張.

不過都好, 佢都同意我o既提議, 人人都有一個論文 advisor, 而我就有兩個: 一個就世界重量級o既名人, 一個就而家o係 U Penn 教書o既明日之星, 正呀!

No comments: