Monday 30 August 2021

Last day


今日最後一日返工. 雖然後來換咗個唔夾的上司, 令我愈來愈討厭返工, 但係我覺得十分幸運, 喺身邊的同事好好, 連我咁內向的人都可以交到朋友. 今日我冇買散水餅, 反而有同事送咗一堆「逆向散水餅」俾我同老婆食 sosad. 我之前完全冇做admin的經驗, 咁都搵到呢份工, 真係十分感恩. 

呢份工其中一個福利, 係可以免費睇醫生同埋攞藥, 而我係開始喺呢度處理高血壓的問題, 可以定期落樓下就可以見醫生, 成座山咁大堆藥帶走可以免費, 驗過晒所有嘢都顯示肝腎都冇事. 但係如果冇呢個咁方便的緣份, 我覺得以我性格, 係會拖嚟拖去, 唔知到幾時先肯去開始見醫生, 咁就有可能會太遲. 

No comments: