Monday 29 March 2021

三一臨在浸信會聽眾

早排有個好好笑的發現, 原來我聽眾之一有其中一個係返黃衛雄嗰間三一臨在浸信會的, 而佢當然係好清楚我對呢個人同呢間教會的睇法. 我知道係因為某一日突然有位聽眾聯絡我, 同我講佢同屋企人返呢間教會, 而佢家人仲要係教會當時的核心成員之一, 跟住就同我講好多黃衛雄同呢間教會的一些衰嘢, 結論就係事情升溫到會友同黃衛雄之間, 由於教會管理、錢銀之類的問題, 而搞到要上法庭的地步.

呢位聽眾都講得相當詳細, 又有cap圖, 又有法律文件, 我諗佢係想我喺節目度講晒呢D資料出來. 不過, 我又唔係嗰D需要炒新聞的門徒霉體, 呢D愛國人士之間彼此傷害的事我就冇乜興趣講. 加上我之前已經盡了責任, 將黃衛雄此人同佢間教會的荒謬言行清楚講出並加以理性解釋; 從我的角度, 我已經完全暴露出牠的問題, 不必再加添D八卦去再講一些我已經證實咗o既判斷. 

當然, 我亦唔介意佢自己call in上來講, 所以我都咁樣回覆佢, 鼓勵佢自己講返, 因為佢都實在send太多嘢俾我睇, 都唔講得晒咁多. 後來佢拖下拖下, 最終話怕被黃衛雄認到佢把聲會針對佢, 所以都係唔自己講了, 咁我就幫佢唔到喇, 呢D事邊有得假手於人, 而自己就處身事外? 

後來呢位聽眾亦有問我一些信仰同聖經問題, 因為佢需要有D talking point喺庭上同人對質, 亦想踢爆呢個佢相當唔鍾意的牧者. 我都按住佢的問題如實回答, 不過我冇表現雀躍去特別鼓勵佢. 對於呢間教會同佢牧者的言行, 我都已經講過晒, 咁而家有班人唔聽勸阻, 一頭中埋去, 而家搞到不歡而散, 我真係唔會咁有愛心去同情佢地 sosad 

至於呢間教會, 而家事實證明, 只要佢係由咁樣質素o既人領導, 唔需要去理佢, 佢都會自毀. 

No comments: