Wednesday 24 February 2021

Office office

早幾個星期, 公司安排我地Home Office, 每個星期有兩日返公司就OK, 減低出外搭車之類的風險, 不過呢個星期又回復返Office Office. 其實都正常, 因為政府多次封區、驗嚟驗去, 但又連環食白果, 好難令人覺得香港目前疫情係嚴重到搭車返工會死人. 

但係, 早幾個星期的Home Office對我嚟講係perfect timing, 因為嗰段時間我身體突然變差咗好多, 相信係血壓同血管問題, 喺腳上有D復元得好慢的小傷口出現. 所以喺嗰段有得多D留喺屋企的時間, 可以多D時間休養, 俾佢慢慢好. 我亦喺呢段時間, 真係第一次去睇醫生處理血壓問題, 按醫生指示去驗呢樣驗嗰樣, 呢段時間係容易好多. 例如, 其中一樣嘢係要留晒全日所有的尿去驗, 咁要返辧公室係冇可能帶住成個桶周圍去 sosad

Anyway, 雖然老婆覺得我好虧, 但驗身證實我身體冇乜事, 肝腎功能正常, 搵唔出血壓高的原因 (去睇醫生之前嗰日突破200), 可能純粹係天生遺傳, 不過食住藥就會去返正常水平, 醫生甚至冇叫我戒口之類, 而記得食藥對我嚟講係易如反掌. 

No comments: