Saturday 18 August 2007

Shin Megami Tensei: Persona 3

雖然好鬼多書要讀, 好多o野要背, 但係呢兩日都花o左幾粒鐘玩呢個新o既 RPG. 我覺得幾好玩, 品質唔錯. 隻 game 個包裝做得好靚, 連埋本彩色 art book, 連埋有一隻 Soundtrack CD. 畫面唔算好靚, 但係個 style 同埋 d 設計好好, 所以睇得好舒服. 音樂亦唔錯. 係配音麻麻地, 不過又未去到好差, 因為有好多 rpg d 配音差到我會熄鬼o左佢, 但係呢個 d 配音我都會聽.

個故事係話, 呢個世界其實每一日唔只有 24 小時, 每一日去到午夜零辰都會有一個鐘頭突o左出o黎, 叫做 dark hour. 但係世界所有人都唔知有呢個 dark hour, 因為去到o個個鐘頭, 所有o野都會停頓晒, 只有 d 怪獸可以出o黎搞事. 其實都有少少人o係呢個 dark hour 可以行動, 主角就係呢種人. 個故事就係講佢o既生活. 個 game o既玩法就咁, 一日裡面, 你呢個主角仲要返學, 仲要識朋友. o係日常生活中你讀書, 交朋友都好重要, 因為會令你成為一個意志更強o既人, 對作戰好有用. 到夜晚你就會出去打怪獸之類. 兩種生活你都會玩到. 所以有 d 似一半係傳統 RPG, 一半係 sims.

所以呢個 game 個重心變成係主角同埋佢身邊人o既關係, 而唔係好似近來好多 rpg 咁注重打交. 我覺得呢個 emphasis 好正確, 係呢隻 game o既強項. 我唔係玩o左好耐, 所以個故事整體我仲未知有幾好. 不過我知道個故係會一直向前推進, 而唔係返學放學去打交咁無謂重複, 因為一去到月圓又或者一個特定時間, 就會有 d 大事發生, 要去處理, 所以你都唔可以話日日用晒 d 時間去睇電影飲汽水, 而完全唔去打怪獸升 level (雖然你係可以咁做).

No comments: