Tuesday 21 August 2007

"宇宙中有一位真神", so?

================

某 國 想 用 科 學 方 法 宣 傳 無 神 , 以 博 群 眾 同 情 。 遂 在 廣 場 築 臺 , 當 眾 宣 講 , 並 請 三 位 博 士 擔 任 講 員 。 第 一 位 是 天 文 博 士 , 當 他 上 臺 , 解 釋 許 多 無 神 理 由 以 後 , 使 大 聲 說 道 : 「 我 用 望 遠 鏡 觀 察 宇 宙 二 十 年 之 久 , 從 未 看 見 過 神 , 所 以 神 一 定 是 沒 有 的 。 」 因 此 博 得 大 眾 掌 聲 不 少 。 第 二 位 是 醫 學 博 士 , 講 完 許 多 人 類 絕 無 靈 魂 之 理 以 後 , 末 謂 我 曾 解 剖 屍 體 百 具 以 上 , 細 察 各 部 , 從 未 發 現 靈 魂 寄 托 之 處 , 它 在 心 臟 中 呢 ? 在 頭 腦 中 呢 ? 還 是 在 血 液 中 呢 ? 我 皆 解 剖 驗 過 , 數 十 年 之 久 , 未 曾 見 到 , 所 以 靈 魂 一 定 沒 有 , 又 是 掌 聲 雷 動 。 第 三 位 女 博 士 慢 步 上 臺 , 她 是 倫 理 專 家 , 她 說 人 死 如 燈 滅 , 死 了 死 了 , 一 死 就 了 。 絕 無 天 堂 地 獄 , 絕 無 永 生 審 判 之 事 , 我 曾 遍 讀 古 今 中 外 各 書 , 皆 無 此 項 記 載 。

三 位 博 士 講 完 之 後 , 主 席 乃 向 民 眾 宣 告 : 無 論 何 人 , 如 對 三 位 博 士 所 講 無 神 理 由 還 有 不 滿 之 處 , 或 有 辯 正 的 話 , 均 可 公 開 提 出 討 論 。 等 了 許 久 , 無 人 提 出 反 駁 , 正 當 要 在 勝 利 之 中 結 束 此 一 宣 傳 大 會 之 時 , 一 位 鄉 下 老 太 婆 , 進 到 臺 前 , 對 主 席 說 : 「 我 也 可 以 提 出 幾 個 反 問 嗎 ? 」 主 席 說 : 「 歡 迎 之 至 。 」 於 是 老 太 婆 向 第 一 位 博 士 說 : 「 你 用 望 遠 鏡 望 了 二 十 年 , 你 望 見 過 風 嗎 ? 它 是 甚 麼 形 狀 呢 ? 」 博 士 說 : 「 用 望 遠 鏡 如 何 能 看 見 風 呢 ? 」 老 太 婆 說 : 「 世 界 上 有 沒 有 風 呢 ? 你 用 望 遠 鏡 看 不 見 風 , 不 能 說 世 上 沒 有 風 。 難 道 你 能 用 望 遠 鏡 望 神 嗎 ? 你 用 望 遠 鏡 望 不 見 神 你 能 說 無 神 嗎 ? 」 博 士 終 為 之 語 塞 。 又 轉 向 第 二 位 博 士 道 : 「 你 愛 不 愛 你 的 太 太 ? 」 博 士 答 道 : 「 我 愛 我 太 太 。 」 老 太 婆 道 : 「 請 你 把 你 解 剖 人 體 的 刀 子 給 我 用 用 , 我 要 把 你 肚 子 剖 開 看 看 , 你 愛 你 太 太 的 那 個 「 愛 」 在 那 一 部 份 , 在 肝 裏 呢 ? 在 胃 裏 呢 ? 還 是 在 腸 子 裏 呢 ? 」 說 畢 哄 堂 大 笑 。 老 太 婆 又 轉 向 那 個 女 博 士 道 : 「 你 讀 過 這 本 書 嗎 ? 這 書 叫 聖 經 , 這 書 豈 不 是 明 明 的 說 , 人 人 都 有 一 死 , 死 後 且 有 審 判 嗎 ? 又 說 信 子 ( 耶 穌 ) 的 人 有 永 生 , 不 信 的 人 必 被 定 罪 嗎 ? 你 莫 以 為 死 了 就 算 完 了 , 要 知 道 死 後 的 事 情 , 比 生 前 更 長 更 多 呢 , 這 場 無 神 宣 傳 會 , 結 果 適 得 其 反 。

在 宇 宙 中 有 一 位 神 , 許 多 人 都 沒 有 好 好 的 去 認 識 這 一 個 事 實 , 也 不 肯 去 認 識 這 個 事 實 , 雖 然 人 不 願 意 , 也 不 肯 承 認 有 神 , 但 神 決 不 會 因 為 人 的 不 承 認 而 變 成 沒 有 了 。

... 請 你 莫 再 猶 豫 、 遲 疑 , 決 志 相 信 , 接 受 耶 穌 做 你 個 人 的 救 主 罷 , 就 在 現 在 。
=================

上面呢一段o野係節錄自 2007 八月份"真理報", 王克讓寫o既文章: 喻道故事-宇宙中有一位真神. 我覺得作埋 d 咁o既故事實在係老土兼冇用. o係呢個故事入面, 個老太婆好似好醒咁, 係有原因o既, 因為故事o既作者將o個三個博士寫成白痴. 一個真正有腦o既人, 都唔會話"因為我o係望遠鏡度睇唔到神, 所以一定冇神"? 所以呢個王克讓分明就係透過將 d 無神論者寫成白痴, o黎令人覺得信神o既人醒目百倍. 唉, 咪當人白痴先得o架. 至於第二個係醫學博士, 其實同個故事都無關o既. 因為人有冇靈魂同世上有冇神係無關o架. 乜唔可以人有靈魂, 但係世上冇神o既咩? 我就諗唔到有乜理由唔可以. 至於第三個女博士, 話係倫理專家, 但係呢個王克讓就要佢講 d 同倫理無關o既o野. 一個有正常知識o既人都唔會話"古今中外各書"都冇講過天堂地獄啦. 任何一個睇過"龍珠"o既小學生都知道孫悟空去過地府跟界王學界王拳啦! 王克讓就夾硬要插呢句唔 make sense o既說話入去呢位女博士口中, 令個老太婆有可以寸佢o既機會. 咁o既故事有乜用? 一 d 都唔現實, 只會令人覺得呢位作者o係度精神自慰, 想o係自己幻想中打一場大勝仗.

仲有, 假設真係如王克讓所講, "宇宙中有一位真神", so what? 你又點知基督教會o既神就係呢一位真神呢? 點解呢位真神唔可以係伊斯蘭教o既亞拉呢? 點解唔可以係一個全人類都唔認識o既神呢? 呢 d 文章, 我作為基督徒都睇唔過眼. 我認為"適得其反"o既唔係故事中o個場無神宣傳會, 而係呢篇文章.

No comments: