Saturday 22 March 2008

Persona



嘩, 成個月冇寫過 blog 咁滯, 因為我一向都當 blog 係我自己日記, 但係呢成個月我日日都做份 proposal, 而家得返三個星期就要交, 但係都仲未搞掂, 所以緊張到冇心情做其他事情. 最多就係睇電視 (劇集 or 電影), 因為可以一邊睇, 一邊做o野.

繼上次 Virgin Spring 之後, 上個星期因為返學所需, 睇o左 Ingmar Bergman 另一齣戲, 叫 Persona, 下面係呢齣戲有名o既開場. 故事大概係講有個女演員, 突然之間啞o左, 唔知係病定係佢自己唔想再講o野, 有個女看護就同佢去一間渡假屋休息, 其間個佢地兩個變得越o黎越 close, 個女看護亦開始同個女演員講出一 d 佢自己都覺得羞恥o既秘密. 當個看護知道個女演員其實可以講o野, 同埋個女演員其實係 study 緊佢之後, 佢地o既關係就開始發生變化. 故事去到呢度係呢齣戲o既中間, 亦由呢度開始變到好怪. 我就一 d 都唔明佢想做乜. 不過呢齣戲拍得好靚, 黑白, 但係 d 鏡頭好靚. TVB 最近o個齣膠劇"最美麗的第七天"懶夢幻咁拍到濛查查咁, 自以為好型, 學下o野啦.

o係呢齣戲入面, persona 就係每個人過每日生活時戴上o既面具. 一向都聽人講面具唔係好o野, "真我"先係好. 但係呢個故事就講, 當除去面具後, 一段本來平和o既友情可以立時變得暴力, 出現裂痕. 所以對朋友o既背景產生興趣係正常表現, 想去八朋友o既秘密亦無可厚非, 但係亦要知道, 面具亦可能係君子之交o既重要工具.

No comments: