Tuesday 12 June 2018

IHOb


我由細到大都好鍾意IHOP, 佢地尐Omelette抵食又好食, 本身舊蛋已經係超大份, 仲加埋幾塊pancakes, 真係見到已經開心咗. 當然, 有時亦會轉下叫早晨全餐, 同埋尐Crepe都唔錯, 但好少會就咁叫pancakes的. 我鍾意IHOP的程度, 係上次返溫哥華, 只有IHOP同A&W係我同老婆一早講定要去食的.

早幾日, IHOP個twitter話, 公司名將會改成IHOb, 叫人估下佢地嗰個係乜嘢b, 跟住就喺留言同人講爛gag, 叫人要有"batience"呀, 有好多"bossibilities"呀. 卒之公佈咗, b 係Burgers. 我諗佢地唔會改餐單改到我以前鍾意的嘢冇晒, 但係想推burger咪推burger囉, 使唔使玩到改名咁大鑊? IHOP係我o既美好回憶嚟o架, 雖然每次去, 多數都只見到尐老人家去.

No comments: