Tuesday 14 August 2018

《愛的季節》之謎終於解開 sosad

有齣冇乜人睇過的戲, 我非常鍾意, 叫做《回到愛開始的地方》, 特別鍾意魏如萱唱的片尾曲. 而首歌我最鍾意的, 就係數一二三四嗰段, 氣氛一流, 不過一直都唔明點解係數一二三四, 雖然齣戲同首歌, 我都已經重溫過無數咁多次.



但係頭先返工做做下嘢, 唔知點解突然醒起, 原因其實非常簡單明顯, 而我竟然隔咗咁多年先諗到! 一二三四其實講兩個主角之間的一個遊戲, 係齣戲最重要的一幕之一 sosad:



而家唔止嗰段, 直頭成首歌明晒, 怪不得首歌作詞係有導演參與, 係一首有放入好多心思, 專為齣戲而設的片尾曲.

冬天的花 惦記著夏夜晚風
秋天的果 熟成了春日的午後
不見我的你 日子快不快活
想見你的我 放任著四季 失落

若我是你 想起了我
會微笑嗎 會想起什麼
是那場雨 傘下的溫柔
還是晴天裡 你畫裡的我

一 二 三 四
我想見你
靠近你 眼睛
你的心

一 二 三 四
我想問你
你是否也在
等待著我

No comments: