Thursday 26 March 2015

今年一月

可能剛剛經歷完,亦有可能係事實,總之當我1月1日搭飛機返到溫哥華後,真係好覺得成世人都未咁開心過,係以前拍拖戀愛都未試過有的感覺,所以我很清楚,以後要快樂就必須去佢身邊搵,所以我地的計劃係,我開始搵香港的工,咁就可以搬返去同佢近好多。

我當然唔會適應香港的生活,我而家份工係我好鍾意的,而且都預咗香港的工會低一半人工,不過一想到如果係佢搬來溫哥華的話,咁佢建立咗咁多年的好多友誼,同埋佢都好鍾意的工作都要放棄,咁我都唔想佢咁樣犧牲法,所以我係希望搬嗰個係我。

我地喺香港嗰時,就商量過會公開我地之間的關係。本來我係有點驚訝,因為佢唔似鍾意玩呢尐嘢嗰種女仔,我估係有各樣原因令佢好想咁做,不過我亦好覺得,如果有機會同人分享的話,佢的開心會變得更開心,感染到我都好想公開。所以,向一班我地嘅共同朋友公開咗之後,又post咗張我地一齊睇戲的戲飛,話自己剛剛返過香港,並且有拖拍了。當時不少人指責我偽毒可恥,背叛了毒男身份 sosad,有個FB Page叫《毒撚媒體》,更有撰文報導,寫得很搞笑:
【知名毒撚Howtindog,高調脫毒激發民憤】
網台節目《耶教異聞錄》及《Howtindog channel》主持Howtindog,踏入2015年,忽然高調脫毒,宣告自己在香港已找到女朋友。 Howtindog向來以毒撚形像示人,繼常於臉書張貼陳妍希的照片,甚至不惜為了陳妍希而去玩「神魔之塔」。
但今天Howtindog卻一反常態,貼出一張12月26日戲票照片向廣大網友示威,這張照片意味深長。一來Howtindog長居加拿大,戲票顯示電影為《親愛的,原來是你》(Love, Rosie) ,電影內容與long distance relationship相關;第二,Howtindog似想用這電影暗示,自己女友,有Lily Collins咁靚;第三,戲票顯示日期為2014年12月26日,Boxing day,暗示明顯不過,Howtindog向天下毒撚宣告,自己在去年Boxing Day,有禮物拆!
由於Howtindog溝女後態度囂張,惹起全球十九億毒不滿,多個毒撚組織正研究聯署譴責!坊間更多聲音,指控Howtindog乃偽毒撚,甚至有傳聞Howtindog扮毒呃蝦條,網民正全力展開調查,期望高登作家炮兵團事件,會重演在Howtindog身上,網友如有相關資料,可PM小編。
幾日後,我同阿媽阿妹報告過之後,我地就正式改status,公開我同佢之間戀人的關係,好多人都comment,我相信比較多人係驚訝佢呢隻冇腳的雀仔竟然會公開戀情,多過驚奇我毒男有拖拍。

其實我地最早做朋友嗰時,都係喺 d facebook group 度搭下訕,跟住就發展到喺messenger PM打字傾計,後來係我教佢可以喺messenger錄音講嘢的,到拍拖後,又開始用messenger嚟傾電話,基本上facebook messenger的功能都俾我地用到盡晒 sosad。我都唔記得個話題點出現,不過總之傾傾下,我地都覺得可以今年結婚啦,無必要浪費時間。佢同屋企人講咗,俾佢地揀2015年秋季至出年一月其中一個日子,其實我地鍾意愈早愈好,快尐喺埋一齊,不過最後係揀了出年一月頭。我地好低能地話,咦,第日可以同人講,我地拍咗拖三年先結婚,等同耶穌死咗三日復活一樣的計算方法 sosad。

至於我,首先係同阿妹講,跟住佢幫我約晒全家一齊食飯,我就喺嗰次食飯的時候同佢地講呢個打算。其實我老豆最訝異,因為我甚至未有機會同佢講我有女友,所以佢係一次過接收三個消息:我有女友、我會出年結婚、我會搬返香港 sosad。不過整體都係OK嘅,因為我係好難開心的人,我家人都知,但係佢地都感到我為呢個決定很高興,過程我有錄晒音,俾咗Vera聽。

其實有件事,我一直都有點介意。雖然我之前有幻想過好多次向佢求婚,但真正發生嗰時,其實係我冇咩準備過的,一直都覺得,我應該送隻訂婚戒指俾佢,會係一份有記念價值的禮物,象徵我地2014年最後一個星期過得很快樂,2014年12月31日即將完結嗰刻我地決定結婚,都是很好的回憶。買都唔難,因為都係叫表姐幫忙搵,佢係珠寶行業的人,這件事很容易,不過冇辦法知道佢手指的size。最後我記得,係我臨放工,佢坐車返工嗰時,我直接同佢講,我想知道佢手指的呎吋,因為我好想送隻訂婚戒指俾佢。諗唔到佢好開心,因為冇預計過有,所以呢件事做得很正確,亦很值得。

其實我地分開咗半個月就已經覺得好難頂,同埋佢都覺得應該來見下我家人,因為佢話晒都挖走咗人地個仔 sosad。所以最後決定了,二月農曆新年前嗰段時間歇會過來溫哥華探佢阿姨同埋見我家人。這是一月。

2 comments:

Beryl said...

我都知唔做功課四圍睇blog係有報應架喇,頂,閃到眼都盲。anyway, 祝福囉。

Anonymous said...

毒,可以解. 何罪有之?!
你是脫毒的好示範. 相信你都不會受"偽毒"的誹謗所傷. 請好好利用你的經驗去鼓勵想脫毒的一群. 加油!

回頭要堅固你的弟兄啊 :-)