Wednesday 30 November 2011

近況

由於早排大病一場,加上聖誕季度忙於打機,再加上民主黨區選並冇仆街性失利,對我脆弱心靈作出巨大破壞,所以已經好一排冇打blog,其實我都知咁唔係幾好,因為將來想睇返呢段時間我做過乜,只留下一片空白,冇可能會記得返。

最近返工好多o野做,因為我嗰組唔計個老闆,只得三個人,有兩個走o左,要請新人,我突然變o左做o野最快最熟手o個個,所以要寫好多o野。其實多o野做冇乜所謂,但係多o野交就多機會出錯,真係非常兇險。但係我老闆係個好人,私下亦係好朋友,又係第一個請我做份穩定職業o既人,所以呢段時間幫到佢我係非常樂意。不過聽佢講好似打算賣樓退休,而我而家呢份工基本上唔係人做的,都係睇在佢份上先冇周圍搵工,所以最近已有心理準備要搵過份新工。不過事業o既o野我都唔係好擔心,因為根本就冇任何前境,都係垃圾工換垃圾工,正是本來無一物,何處惹塵埃。

o係事業上我係唔會有機會得到任何滿足感的,所以要由我個youtube頻道填補,每次有人話我真聰明或真有學識o個時,雖然我知道自己只係小學,事實上既不聰明亦只係學識有限,但係都開心知道有人覺得我唔係一個 unemployable o既廢人,唔係好似我見過工o既所有教會咁諗。當然,最近特別過癮的,係見到影音使團單挪亞方舟o野,而家逾搞逾大鑊,本來都冇咁多回響,但係由於有幾位牧師傳道公開提出質疑,影音接連出o左兩篇號外數臭呢d教牧,成功爭取更多其他教牧反擊,而家變成被圍攻之勢。我唔認為影音會因此而改變,亦唔會因而收皮,但係佢地咁多倒行逆施o既作為多d人知道,總是好事。過幾日我亦會去睇佢地齣電影,我其中一個聽眾話,佢識得租地方俾溫哥華影音使團o個個業主,佢同影音班大佬講,如果佢唔同我地對話,就叫個業主收舖,所以電影播完後會同我地見面云云,唔知會點發展,不過就一定帶定錄音筆,希望訪問到袁文輝,俾個機會佢向我d聽眾澄清一下,俾晒位佢上,佢好應該多謝我先係。

我已經多次去教會講道,但係其實用嚟用去都係得兩篇寫得好o既,其他有幾篇用過一次之後我就覺得唔掂。不過最近去Coquitlam一間教會講嘢,竟然撞手神寫o左一篇特別好o既,所以而家我有三篇好咁大把,分別係"Aaron the Servant of God", "Ask and It'll be Given to You: Is that a Lie?", 同埋最新o既"The Temple, a Fig Tree, and Sandwiches in the Gospel of Mark"。而家嗰間嘢話想請我定期每兩個月去一次,我都唔介意去,不過我擔心之後我 d 講道質素會插水式下滑,咁就變咗搵人老襯。