Thursday 30 June 2011

BibleWorks 9



頭先喺 email 度收到最新版本 BibleWorks 9 o既廣告. 雖然係唔會買, 不過都有留意下有乜新o野.

http://www.bibleworks.com/content/new.html

非常可惜, 基本上係冇乜有用o既新o野, 尤其係 primary text 方面, 非常缺乏. 唯一我覺得有少少興趣o既, 就係個 Manuscript Project, 據講有相片同埋 transcription. 對於時常要做新約 textual criticism o既人嚟講, 係有用o既, 對我就冇乜用, 只係得個有型.

結論: 買一定唔會; download可以考慮一下, 其實都未必. 令人失望o既新 version.

Wednesday 29 June 2011

又多一個該亞法骨盒?



最近o係度諗,呢個blog用o黎做乜好,因為以前我會寫出o黎o既話題,而家就轉為錄落youtube度,個blog變o左冇乜用。

不過有時有d新料,又唔得閒錄youtube,其實都可以 講下。例如頭先食飯見到呢個新聞﹕





以呢d報導睇,就係冇幾耐之前,有幾個非法販賣古物o既人被差佬拉o左,o係佢地d貨入面,發現有呢個骨盒,上面寫住"Miriam daughter of Yeshua son of Caiaphas, priest of Maaziah from Beth Imri"。最近就出o左個官方報告,經Bar Ilan U 同埋 Tel Aviv U o既專家考核後,認為呢個骨盒係真貨。

而家未睇到骨盒上面d字,但係我會好想睇下該亞法寫成點。因為之前有另一個"該亞法骨盒" ,被Craig Evans等學者質疑,話上面其實寫o既並唔係該亞法個名,而係"高法"之類。呢個係一個值得 follow o既新聞。