Sunday 31 January 2010

北帝見証

時常喺教會聽人講見証時都會心諗, 其實佢地講嗰 d "神蹟"/"奇事"唔証明乜嘢, 因為其他宗教都一樣有咁多同樣o既見証. 例如, 香港冧樓事件後, 就見到呢一篇"証實"北帝大能o既見証.

==========================================
【東方日報專訊】土瓜灣馬頭圍道唐樓頃刻變廢墟,能僥倖逃過一劫除賴人間有情與守望相助外,屹立災場對面的北帝也疑似顯靈令四代同堂一家人現能齊齊整整。八十九歲的范伯伯與女兒及曾孫同住上址,塌樓慘劇前一小時,七歲曾孫突從窗口望着北帝廟大嚷不適,更提議嫲嫲與曾祖父落樓散步,家園就在散步間坍塌,對面單位的廿歲青年更命喪瓦礫中,范伯伯的女兒昨稱:「孫仔講得啱,錢無咗但最緊要人無事,一定要去北帝廟還神。」

小孩懂性安慰大人

范伯伯女兒林太稱住在上址已八年,平日亦會到北帝廟參拜祈求一家平安,事發當日中午,她、范伯伯及孫兒午膳後,孫兒突從窗口望着北帝廟稱心胸不適及不安,年紀小小的他更自行唸經:「佢好少咁,唸完仲話唔舒服,叫我同太公陪佢落街散步。」

散步未幾回家之際傳來塌樓,返抵時家已不在,林太說:「成個人呆晒,老人家行動慢,如果無落街散步,都唔知走唔走得切。」

......

每逢巨災後,靈異事件總不斷湧現,塌樓現場附近一間藥房老闆陸醫師稱,舖內飼養一狗一貓一龜,名叫「富貴」的泥龜大半個月前突患眼疾,治療也無效,塌樓意外後,藥房門外曾暫用作停屍間,老闆為求安心,昨在門外拜祭,詎料「富貴」突然開眼,眾人對此事稱奇。
==========================================