Thursday 9 December 2010

PGA College & Theological Seminary



我好似冇喺度提過, 幾個月之前, 我開始喺Surrey一間學校度教聖經科, 佢地只得幾個學生, 全部都係英文唔係好叻, 但係對聖經科好有興趣o既韓國學生. 初初我都唔係好鍾意喺度教, 人工超低, 每堂教3粒鐘, 不過後來同班學生熟咗, 覺得佢地好用心, 就覺得教下都無妨. 而且由於間學校長期冇人肯幫佢地教書, 所以個校長當正我係神咁拜, 我同d學生有時走入佢間office度偷佢 d 杯麵食都得, 佢又叫我做"professor", 雖然只係一個冇任何實質意義o既title...

我第一次教Intro to the OT, 後來又教NT Background, Psalms and Wisdom Lit., 下年會教Synoptic Gospels, 應該都會幾好玩. 同埋我上個月同個校長講, 我要加30%人工, 佢苦起塊面話好窮, 講一大輪, 然後加我20%...唉, 好過冇啦.

我都好希望呢間學校可以搞得好d, 多d學生, 第日喺度打份全職文員工都好, 但係個牧師校長唔似做嘢好叻o既人, 亦唔似有魄力搞起間學校, 所以睇怕都係冇乜前途, 只可以當玩下攞下經驗.

No comments: