Monday 8 February 2010

Adventureland

有 d 電影, 雖然唔係特別好睇, 但係唔知點解會特別鍾意. 早幾日睇到一齣我覺得唔算係好特別, 但係我自己就好鍾意o既電影, 叫 Adventureland. 幾日前睇咗另一齣我好鍾意o既戲, 叫 Zombieland (第日再寫), 好鍾意入面個男主角, 所以順便睇埋佢o既另一齣新戲, 就係 Adventureland. 本來以為係好似 Euro Trip 之類o既青春喜劇, 但係其實故事相當成熟寫實, 甚至有少少負面.



我好少特別鍾意邊個男演員, 但係呢個我鍾意. 故事講佢係一個讀比較文學o既人, 考咗入哥倫比亞大學o既研究院, 但係唔夠錢去讀, 想搵暑期工又乜都搵唔到, 最後去咗一個遊樂場做嘢, 齣戲就講佢呢段時間o既經驗. 唔使多講, 知我背景o既, 都應該能夠明白點解呢齣戲一開始我就睇得投入, 因為主角嗰種迷失 feel, 我真係身同感受. 其實故事冇乜大上大落, 平平咁講到尾, 但係我就由頭到尾都唔覺有任何一刻悶場. 睇個主角最後終於去咗 New York, 雖然唔係佢計劃咁發生, 但係都為佢高興.



另一個我好鍾意呢齣戲o既原因係因為佢o既音樂, 個導演選 d 歌真係好好聽. 呢齣戲個 setting 係喺 80 年代, 所以個故事有講到對草, 連反猶主義都有講到, 但係最能夠突出 80 年代 feel o既, 始終都係 d 音樂.



除主角外, 其他幾個配角我都鍾意, 其中最正就係呢個食煙斗, 讀俄羅斯文學而失戀又失業o既 Joel, 佢不時講 d 好正o既金句, 又係主角o既益友, 好正. 做靚女 Lisa P. 嗰個女仔亦幾靚, 有說服力, 後來睇返, 先知原來呢個就係喺 The Invisible 入面做 Annie 嗰個, 當時就已經覺佢靚. 以下係其中一段我最鍾意o既對白, 我打算背起佢, 將來人地問到, 我就照答.

Sue: What are you majoring in?
Joel: Russian literature and Slavic languages.
Sue: Oh wow, that's pretty interesting. What career track is that?
Joel: Cabby, hot dog vendor, marijuana delivery guy.

1 comment:

Anonymous said...

瀟灑&好闊達!