Saturday 2 May 2009

Tales of Abyss



上個星期係我半年一度o既 committee meeting, 我要會見我o既三個 advisers, 睇下我寫論文進度如何, 所以過去幾個星期我都特別勤力, 真係 keep 得住"一日寫一頁"o既計劃. 而家我有超過六十頁, 其中有四十頁係講 3 Baruch, 交咗俾佢地睇. 本來我都已經有晒心理準備, 諗住實俾 Schuller 同 Reed 話係垃圾, 點知回應出乎意料之外咁正面. Schuller 仲話 "very good", 佢係我所認識最嚴o既人, 喺 Mac 已經四年, 從未聽佢讚過我 (亦冇聽佢讚過其他學生), 今次係第一次, 所以真係好大鼓舞. 真係要多謝 3 Baruch. 其實而家睇返, 我都覺得寫得唔錯, 因為喺學界入面 3 Baruch 唔算好受歡迎, 所以有唔少空間俾我講我自己o既想法, 係其他人之前未講過, 所以覺得實在係幾好玩.

而家已經過咗關, 今個暑假亦冇 conference 要去, 所以基本上成個暑假唯一要做o既嘢就係寫論文, 如果可以一日寫一頁, 呢個假期其實可以寫成百頁, 算係好好. 希望可以 keep 住啦. 我仲希望可以寫個影評 (Knowing) 俾 Journal of Religion and Film, 好似幾好玩, 又可以寫落 CV, 一石二鳥; 寫成 OCP 個 4 Ezra 嘢; 同埋過幾日要交個 syllabus, 因為 Mac 有一科叫做 The Bible and Film 會請教師, 雖然機會極低, 但係試下冇壞. 同埋加多句, 非常不幸地, 下年我又攞唔到 OGS, 非常失敗, 下年又唔知仲有冇 department scholarship, 所以都有嘢應該要擔心, 但係而家我學緊唔好諗埋 d 諗都冇幫助o既嘢, 現階段, 對我自己最有益o既就係寫論文, 仲要寫得好, 呢樣係最重要, 其他嘢就煮到埋嚟先食囉.

最近幾日有時間, 睇咗齣動畫叫 Tales of Abyss, 26 集, 算幾短. 本來我一向都唔係幾鍾意 Tales 系列, 但係呢個故事算OK, 雖然好多嘢都搞到太複雜, 但係勝在幾個角色都有一定深度, 呢方面唔錯. 係一齣我會推薦o既動畫.

No comments: