Thursday 19 February 2009

Agatha Christie, The Murder on the Links



呢本係 Hercule Poirot 系列o既第二本. 雖然好多人話 Christie d 小說去到佢寫作生涯中段嗰堆最好睇, 不過我睇完佢頭兩本, 我都覺得好好睇. 個殺人局估然係好睇, 估到最後一個 chapter 先知邊個係兇手, 途中我都估到好多嘢, 但係兇手就睇唔出. 同埋有趣o既係呢個故事入面個 narrator Arthur Hastings 喺呢本書度識到個女朋友. 其實 Poirot 同 Hastings 都係我鍾意o既角色, 可惜喺 Christie 後來o既小說中 Hastings 好少再有出現, 因為佢轉咗風格, 唔再需要借個 narrator 把口以第一身講故事.

總括, 又一本我覺得好好睇o既偵探小說.

No comments: