Saturday 10 November 2007

The Best of mihimaru GT



我咁大個人, 但係從未聽過有隻碟係所有歌都好聽o既, 精選碟都係咁話. 但係呢隻 mihimaru 大碟有 16 首歌, 隻隻我都覺得好聽, 可以放隻碟入機, 唔使跳歌, 唔使自己再 burn 過, 又頂癮又抵買. 全部歌都好, 不過我就特別鍾意 tracks 1, 2, 3, 4, 5, 8, 15. 如果行住把刀o係我某 d 人體要害, 強迫我講一首最鍾意o既, 我諗會係第二首 Love is..., 又或者第十五首 Kaerou Ka, 睇心情.

佢地呢個組合真係絕配. 個女o既可謂聲色俱備, 唱又得 rap 又得; 個男o既就製作 d 歌好聽之餘又有特色, rap o個時同把女聲又夾. 期待佢地將來繼續製作出更多好歌.

No comments: