Friday 18 August 2006

驅魔人

========================================
玩銀仙學生白日見鬼 校長權充驅魔人 家長擔心反效果 (太陽) 08月 18日 星期五 03:00AM 【太陽報專訊】

大埔一間中學 約十名學生,疑在學校旁邊的林村河畔玩「銀仙」時「集體入魔」,次日上課時忽然見鬼,並大哭大喊。校長情急之下親自擔當「驅魔人」,以祈禱來克服同學的 「心魔」。不過此舉引起家長強烈不滿,批評校方未準確評估後果,擔心會引起無法預測的嚴重後遺症。教育統籌局證實接獲有關投訴,並就事件向校方了解情況, 強調已敦促學校與家長保持緊密溝通及聯絡。

香 港教師會李興貴中學約十名初中學生,早前於放學後到學校附近的林村河一棵樹下玩「銀仙」,眾人興趣濃厚,當時未感不適,但至翌日,學生們在上音樂課時怪事 陸續出現,首先有幾名同學聲稱同時見到「靈異物體」在課室內出現,之後又有同學情緒失控集體哭泣,其他在場同學都對這些突如其來的怪異舉動感到恐慌。

據 悉,為安撫學生,校長即時安排情緒不穩定的學生到一間課室集合,與學生傾談並帶領一眾涉事學生集體祈禱,情況有如外國電影中的「驅魔」情節。校內的老師透 露,該次輔導會面在校內迅速流傳,並成為學生間的熱門話題,部分低年級學生因此感到不安。有關事件傳入部分家長的耳中,即引起家長不滿。

教統局接投訴調查

家長批評學校在未知會家長的情況下進行類似「驅魔」的行為,會影響到學生的健康及引起不可預測的後果,其中一名不滿的家長向本報投訴︰「即使事實上唔係驅魔,但係咁做唔知會有乜後果,會唔會有後遺症。」

該 校校長陳城禮強調,當天只是輔導受影響的學生,絕對沒有「驅魔」的意圖,他說︰「當日在課室內的輔導過程是以輕鬆的方式進行,多次勸學生不要再碰與靈異有 關的事情,過程中亦沒有強迫學生祈禱。」教統局發言人證實曾接到家長的查詢,指稱聽聞校長為同學進行「驅魔」,局方旋即到學校調查事件,並會見該校校長、 輔導主任、教師及社工等人詳細了解事件。

教統局向校方了解後確定,該校數名學生早前因為參與「靈界玩意」而感到恐慌和不安,該校即為學生安排輔導及祈禱以安撫學生的情緒。為免家長起疑,敦促學校與家長保持緊密溝通及聯絡。

事前未獲家長同意

對於學校的處理手法,香港教育評議會副主席何漢權指出:「無論是否一間有宗教背景的學校,即使要為學生祈禱,都應該先獲得家長同意。因為靈界玩意所 牽涉的問題,絕對非數學公式能夠推理出來!」他認為校長的出發點很好,但事件可以有更好的處理手法,由於事件牽涉鬼神、宗教等問題,學校處理時應打醒十二 分精神。

他建議校方先將事件通知家長,讓學生盡快回家休息,待他們的心神安定後,才回校上課及進行輔導,又可鼓勵家長尋求心理醫生等專家的協助。此外,學校同時應告誡全校學生,不應參與靈界玩意,有需要時甚至可向教育統籌局求助,尋求正確的處理方法。

========================================

我 覺得呢單新聞最怪異o既地方唔係鬼上身, 亦唔係個校長睇"驅魔人"睇到中晒電視毒, 而係 d 家長o係度諗乜, 到底佢地做乜鬼o野咁都投訴, 而 d 教育界大粒佬又竟然同意. 報導話, "該次輔導會面在校內迅速流傳, 並成為學生間的熱門話題, 部分低年級學生因此感到不安...引起家長不滿." d 家長到底有冇分清楚係乜o野事令到 d 低年級學生"感到不安"o架? 係因為知道有同學玩銀仙玩到行徑詭異, 貌若鬼上身, 而感到不安? 還是因為聽見校長為學生祈禱所以感到不安? 我o既 common sense 話我知, 好明顯係因為有同學鬼上身所以不安啦. 所以我都唔明 d 家長做乜要對個校長不滿, 因為都唔係佢令到 d 學生不安. 又有家長話, "咁做唔知會有乜後果, 會唔會有後遺症," 大佬呀, 你自己都話, 你根本就唔知會唔會有後遺症, 咁即係話呢個純粹係你自己幻想, o係冇根據o既情況下砌個校長生豬肉 je. 我夠話香港 d 細路讀咁多書, 第日唔知會唔會幫中國發明好多核武, 引發第三次世界大戰啦.

仲有, 點解"為學生祈禱, 都應該先獲得家長同意"? 香港地有言論自由, o係巴士上面問候人娘親可以成為民族英雄; 但係為學生祈禱就先要得家長同意? 學生自己祈禱都唔需要得家長同意啦, 更何況係其他人為個學生代禱?

香 港人呢排好似好鍾意玩投訴, 係又投, 唔係又投. 早排就有人投訴, 話香港個風球唔似三號波, 要個天文台長落台. 阿台長就話, 測量風球唔係靠 feel, 而係靠睇數據. d 人又話佢死睇數字, 唔識變通. 咁唔係應該點呢? 科學就係睇客觀數據o架啦, 唔通好似陶傑咁講, 天文台應該請幾十個"睇風員," 去周圍 feel 下應該幾號風球呀? 咁你自己朝早起身出門口 feel 下得啦, 仲使乜鬼天文台? 又有人投訴"美女廚房" d 女仔煮飯煮得太差, 個節目貶低女性地位. 又唔係人地逼 d 女仔去參加比賽o既, 佢地參加o左比現唔好都算係貶低女性地位? 咁奧運, 唔通 d 中國選手o係舉重比賽表現差勁, 下下甩手, 你又話奧運係貶低中國人o既國際地位, 要令中國人出醜呀?

咁都得, 咁我鼓勵香港愛護動物協會去投訴金庸 lar, 俾封律師信佢, 因為佢筆下有招"打狗棒法", 實在太不人道, 須知道, 做狗亦有尊嚴, 唔係你話打就打o既, 殘忍成咁仲得了o既? 至於 d 綠色和平團體呢, 就應該投訴長毛, 因為佢下下玩紙棺材上街, 年中又造唔少巨型紙牌, 咁你用大聲公叫口號咪得囉, 使唔使浪費咁多大自然資源呀? 我最想投訴o既係欣宜, 投訴佢歧視肥人; 肥人同瘦人冇分別, 都一樣可以咁靚, 有靚o既肥人, 亦有樣衰o既瘦人, 但係欣宜就死要減肥, 減完又話自己點靚點靚, 做人又有返自信, 講到好似做肥人就冇得靚冇得有自信咁o既語氣, 唔知對年青人o既自我形像有乜影響o架嘛. 投啦, 睇佢地點死!

No comments: