Tuesday 24 March 2015

舊年12月(下)

2014年12月31日亦係我喺香港最後一日,飛機好似喺1AM咁上下離開。朝早起床,佢話同父母講緊佢有拖拍,結果就係大家約埋話不如一齊飲餐茶之類。其實我都有點怕生保,不過既然反映出佢咁認真看待同我的關係,咁當然要勉力霸氣赴會。

飲茶的時間係下午,所以我地先約喺旺角見面,天氣很好,我地喺旺角黐住咁行到去尖沙咀,經過間唔知咩戲院,唔知咩書局,喺麥記坐咗一陣食薯條傾閒計,穿過九龍公園,去到飲茶的地方。飲茶的過程都唔係咁難,佢好多個屋企人都好多嘢講,我只需要坐埋一邊狂食點心,佢亦好知我性格,唔會要我做尐我做不來的嘢。

飲完茶後,就到了準備離開的時候了,我地都好唔捨得對方,將行李寄咗之後,周圍行咗一陣,跟住就搵間冇乜排長龍的餐廳食嘢。我地坐喺比較外圍的位置,外面排隊排到死死下的男女望入嚟就係見到我同佢,不過我地都係好過份地拖住手、玩住手指食嘢 sosad,不過都唔理得咁多,因為大家都唔知幾時先有得再見。

食飯嗰時傾起,有個聽眾對我地很好,我地就喺餐廳一齊同佢message,話佢知我地在拍拖,感覺很開心。食飯食咗幾粒鐘後,就去機場黐住坐埋一堆等夠鐘。唔知係咪因為係新年前夕,我地坐坐下,大家都好唔捨得嗰時,機場突然廣播話大堂就快閂門,我地就拿拿臨走去入閘嗰度,再次進行我地嘅機場道別。攬住嗰時,經過相處的時間,我知道大家都很喜歡對方,亦覺得很適合,我地以前都浪費了許多時間,唔可以再犯同樣的錯誤,所以我地擁抱嗰時,我問佢做我老婆好不好,佢話好,跟住我就走了。

臨上機前,我見佢的facebook咁寫:「2014年最後一星期的快樂補償返整年的不快樂有餘!這樣結束2014年太幸福了!」

我的感受也一樣。事就這樣成了,這是第七日。

No comments: