Sunday 1 March 2015

舊年11月

其實我早就應該將2014年11月的回憶寫出來, 而家都已有點模糊了 sosad.

11月時, Vera來過溫哥華探佢阿姨, 其他人唔覺, 其實我地是很好的朋友, 已經一段好長時間. 不過佢來之前, 都已有一段時間很少聯絡, 已經變到有點生疏. 我地本來是很熟的, 但後來有各種原因, 我地已疏遠了.

長話短說, 佢來了兩個星期, 有些日子我地有見, 有些日子完全冇見, 但最後兩三日係有見的. 其中一日我同聽眾Orgasm同佢慶祝生日, 張相影得好好睇, 但其實我地相處得不太好, 我當時諗, 答應咗陪人就做到結尾, 但態度當然是很hea的那種. 不過尾二嗰日, 夜晚食飯時, 我地突然談得很深入, 回家後又繼續喺facebook messenger傾到差不多天光, 好多很真實的對話, 忽然又回到以前很好感情的感覺.

到了最後一日, 係由我送佢去機場, 零晨一點半的班機. 之前嗰晚, 我地就講定, 離開的時候要hug一下告別, 因為大家都覺得, 應該以後好長一段時間, 都不會再見了. 告別擁抱的時候, 我向佢講咗幾句說話, 佢亦講了一兩句. 其實之前我有很認真地想過, 同另一個女仔拍拖, 應該會開心的, 不過喺嗰短短時間第一次碰觸到佢的時候, 突然發覺我喜歡佢已到一個很高的程度. 當時我就想, 以後見不到了, 可能要絕交了, 但我很喜歡她, 怎麼辦?

我地分開時, 我先見到佢的表情同神態變得很不一樣, 我主觀感覺係, 佢都很不捨得我, 但最後我地都冇乜講其他嘢, 就走了. 返到屋企, 原來佢喺我揸車回家的時候, 打電話去我屋企留了言, 內容唔係好重要, 不過係同平時唔一樣的語氣. 憑她望我的神情, 留言的語氣, 我相信佢的感覺係同我一樣, 即使冇咁強烈, 亦應該相似. 不過, 當時分開的時候, 我地係朋友的關係. 呢個係11月.

No comments: