Monday 9 June 2014

The Grand Budapest Hotel



出乎意料之外, 我睇過2014頭半年最好的戲竟然係呢齣. Wes Anderson之前的Moonrise Kingdom我亦覺係好戲, 同呢齣一樣咁靚, 不過好睇得嚟娛樂性唔算很高; 呢齣Hotel就真係百份百完整, 每個畫面都高度漂亮, 主角兼配角全部都很令人鍾意, 大量寫得極好的對白, 故事曲折有追看性. 我覺得係技巧, 美感表達, 娛樂性兼備, 真係好犀利, 極少有電影喺屋企睇, 我係連一個鏡頭都唔敢望第二尐嘢而錯過, 呢齣就有咁大吸引力. 

結尾我甚至覺得很感人, 因為Bellboy同佢女友, 同佢老師之間的關係很真摰深刻, 主要由於對白寫得好. 


For my dearest darling, treasured, cherished Agatha whom I worship. With respect, adoration, admiration, kisses, gratitude, best wishes, and love from Z to A.

No comments: