Monday 9 June 2014

The Edge of Tomorrow

Tom Cruise新片係一定要去戲院睇的, 所以星期六完咗honey的節目後, 就撲出去食咗個日本放題, 因為唔食壽司真係會身痕. 去睇戲是開心的事, 但係呢齣戲喺溫哥華的大戲院竟然冇2D版本, 只有3D或3D IMAX, 真係好離譜. 

我覺得The Edge of Tomorrow齣戲本身很好睇, 但係3D令我很失望, 而且我係睇3D IMAX, 更加貴, 更加令我憤怒. 呢齣戲根本就唔適合做3D, 第一佢唔需要3D, 第二佢好明顯唔係為3D而拍, 色調係唔o岩的, 好多幕係出大太陽, 但係戴住對低B 3D眼鏡, 依然係暗暗地, 令人感覺難受. 動作場面很刺激, 不過同樣唔係為3D而設, 畫面超級快速, 放喺3D上, 畫面就亂到阿媽都睇唔切, 讀到博士個腦都運作唔到咁快, 根本唔存在乜嘢景深景淺的問題, 乜都睇唔到, 浪費晒尐精彩動作拍攝. 結論: 3D吔cake啦! 根本上就係電影界o既毒瘤. 

但如果純講齣戲, 我覺得是很正的娛樂片, 劇本步伐安排得好, 每次開始覺係咪在重複的時候, 就突然加入少少新的元素, 扭一扭, 由頭到尾都在推展當中, 唔係隨便寫寫就寫到出來的, 係精心設計. Tom Cruise真身很痴線, 但係做戲都係好好睇, 真係動作片嚟, 冇花冇假, 有些加強電影娛樂性的笑位, 佢亦都做得到, 令到呢個講死亡同世界末日的故事不會過度灰暗絕望. 最驚喜是Emily Blunt, 之前已睇過佢其他做主角的戲, 好奇怪點解咁樣衰都做到女主角, 但呢齣戲令我改觀, 造型設計型爆, 但又不是男人婆, 保持女性媚態, 好適合佢做, 加好多分.

No comments: