Monday 28 April 2014

臨瞓前的playlist



喺電影《High Fidelity》入面, 主角鍾意坐喺屋企錄錄音帶送俾人, 我唔係十分鍾意齣戲, 但覺得這件事很有格調, 可惜我屋企冇卡帶錄音機. 不過尋晚心血來潮, 突然想整個可以夜晚瞓在床上聽然後瞓著的playlist, 用電腦整, 但堅持一邊聽一邊錄音的方法嚟整, 咁對我嚟講先係一個完整的經驗, 雖然音色差咗.

開頭兩首歌不是瞓覺音樂, 不過我認為平日聽太多拾音社又或者TVB膠劇主題曲垃圾旋律, 開頭需要些有beat的歌洗一洗腦, 忘記尐港女K歌, 跟住先可以好好聽清後面的歌. 故意避過歌詞呼爺喊娘的苦情歌, 臨瞓就好好relax, 不必連聽歌都濫情. 雖然係瞓覺歌, 不過唔係透過專搵些悶到抽筋的歌聽嚟瞓著, 都是我自己覺得好聽的歌.

下載

Password = howtindog

No comments: