Thursday 3 April 2014

一個人的午餐

我班女同事今日想出去食lunch, 但係佢地冇車的, 所以要我車佢地出去, 不過我唔想同佢地一齊食, 因為佢地食貴嘢, 而我係下等人, 命賤不能食咁貴, 而更重要係佢地約見的朋友有個BB帶埋出嚟, 而我係好驚BB仔的.

所以車咗佢地到埗後, 我就自己去間台灣小館食lunch, 全場只得我一個, 今次試牛肉飯, 雖然都不錯, 但係冇之前嗰幾次咁正. 不過, 得我一個, 睇住書食lunch, 還是很好feel. 自己一個食飯, 感覺很舒服.

ps, 曾思瀚嗰本壞鬼釋舊約就快睇完, 下個星期可以攞嚟做至少半集耶教異聞錄.

2 comments:

Anonymous said...

嘩, 洗滌心靈! 多謝how兄, 俾公司班仆街激完, 聽下呢首歌順番少少! 唔係好rap, 又順耳, 夠hea

我都鐘意一個人食,我帶飯,又慳又唔駛煩

BTW,睇埋你決心個篇野,好撚驚嚇wor~ 不過如果唔係傷害人嘅野, 我希望你成功,唔好切腹整污糟地方啦sosad

Howtindog said...

不會切腹啦, 我怕痛 sosad

我冇飯帶, 因為我只吃中午一餐, 夜晚不煮飯.