Saturday 12 April 2014

不知不覺又一日

又係瞓得很差的星期六, 半夜四點就已醒咗, 幾經碌床先再瞓得返, 但係七點又再醒, 跟住等到九點開始做Howtinlive, 到做完同埋upload晒尐files, 都已經一點幾.

頭暈暈, 又唔知有乜做好, 所以迷迷糊糊就瞓著咗, 直至四點幾, 跟住去老豆屋企食飯, 返屋企做少少運動, 沖涼, 都已差不多瞓覺了, 咁又一日. 我的生活真係好無聊, 很墮落.

1 comment:

Beryl said...

「好無聊,很墮落」的生活.....唔怪之得係HTL叫我叫你娶我啦!哈哈哈!唉,你同求婚我竟然忘記校細聲d搞到有回音,真係。

我都無聊到決定去兼讀個BTH,11/4被約去面試,去到個位院長牧師竟然放假!!!雖則我揀呢間都係因為課程超易,都咪咁咩吓,後來都被安排面試及筆試了,頂替個位女士超無奈又要好認真咁見我,都幾好笑。

因為那位院長牧師同我本身係friend,好辛苦先忍住冇係HTL爆呢單野,之後佢竟然like我張新profile pic,頂。