Monday 28 April 2014

魏如萱, 我愛你

雖然我為人很冷淡, 不過其實我係會陪朋友的人, 我認為是自然定律, 就好似尐畜生咁 sosad, 一生就成十集八集甚至上百隻仔女, 死咁幾個都不會珍惜, 但係如果只生一兩隻仔女, 就會好保護, 而我係很少朋友的人. 但是我心情不 high 的時候, 通常我是自己處理, 不會有人陪我的. 但係最近心情覺得悶嗰時, 剛好就係我發現可以聽魏如萱節目的時候, 聽佢節目都為我花費了很多個小時, 加上佢聲音活潑, 令人感覺開朗精神, 某種意義上, 佢係陪伴我的人, 真是好. 不過佢開始請假一個月做演唱會, 叫我日子怎麼過? sosad



No comments: