Sunday, 30 March 2014

用來浪費的星期日

我唔明我生理構造,尋日我3am醒咗瞓唔返, 全日都好精神, 但係今日瞓到8am, 就覺得好攰 sosad.

今日11am-1pm係食午飯同睇書時間, 本舊約壞鬼釋經就快睇完, 足夠頂到半集耶教異聞錄. 整個下午都喺屋企搞下呢樣搞下嗰樣打發時間, 幫樽花換水, 打咗陣Tome Raider, 跟住沖老豆俾我嗰尐茶葉飲, 又真係幾香, 係淡淡嗰種香味, 飲完先覺得個口有陣茶味出來, 好正.

到夜晚, 開咗兩齣戲睇. 首先係王晶嗰齣賭城風雲, 謝霆鋒只是配角, 亦冇乜嘢好睇, 呢齣係笑片, 而佢做戲係唔好笑的. 基本上齣嘢係發哥做晒, 齣戲其實麻麻, gag唔好笑, 但係發哥好fit, 所以都唔係爛片, 睇下又無妨.
 
跟住開嗰齣就真係爛片啦! Paranormal Activity: The Marked Ones. 呢個系列我覺得係OK的, 但係呢齣真是令人作嘔. 因為之前好多集, 雖然係以扮記錄片形式嚟拍, 但係安排到大多鏡頭都係放喺度唔郁的, 有實感之餘, 又不會睇到頭暈. 但係呢集改咗, 變成兩條o靚仔揸住個hand-cam嚟拍, 搖嚟搖去, 我睇咗半個鐘就已經頭暈到想嘔咁滯, 所以熄咗. 拍嗰條友都唔用腦. 點睇呀, 大佬!

至於心情方面, 都是不好, 我很相信自己的感覺, 而我感覺是很悲那種. 不過OK啦, 我又唔係細路仔.不過, 都有開心的事. 剛才見到妹仔喺facebook留言: "Finally, I have find the best man in my world, da da da!! I'm so happy with U." 為她感到開心, 真的, 實在太好了... 雖然英文文法寫錯了.

3 comments:

Anonymous said...

I am one of the old listeners.

Indeed, I am truly happy for her too.

On the other hand, evil love and excitment only drown you and cannot last long. They are like the flowers you posted.

Happiness can only be found if you know how to treasure the real one.

Howtindog said...

I have little interest in love in general, much less evil love. For my personality, happiness can only be found if I'm alone at home enjoying games, movies and music. Anything else is a chore and cause for headache.

Anonymous said...

love isn't evil, only lust is.