Tuesday 27 December 2011

3ds



今年買俾自己o既聖誕禮物益o左任天堂,本來只有興趣買快要推出的PlayStation Vita,但係聽聞o係日本推出後,好多人投訴出現無厘頭死機問題,反而3ds喺早前減至$170後,聖誕再減至$140,仲平過部NDS,所以忍唔住買o左部,同埋隻我之前從未玩過o既Legend of Zelda: Ocarina of Time。不過遲下出PSV,我諗我都係會買,因為Uncharted係近年我最鍾意o既game,再加上遲下仲有Final Fantasy X,買硬。

講返3ds,d 畫面同顏色都唔錯,感覺上同PSP差唔多啦,至於個3D效果都幾出,不過個角度窄 d,可能技術未夠成熟,同埋玩得一段時間,係會覺得對眼唔舒服,呢樣嘢我相信係冇得克服。而家就玩緊Zelda,希望佢將來再出其他好game,而最重要的,係快d推出3ds版本o既R4,ho ho ho。

No comments: