Saturday 1 May 2010

恥笑香港挪亞方舟事工



2 comments:

Anonymous said...

howtindog你好!

第一次睇你個blog,好精彩,你把聲相當入咪,內容亦好有趣!老實講,我認識的梁燕城博士其實對信仰好虔誠和投入,但我都真係唔明白,呢壇挪亞方舟考古點解可以搞到咁求其!大佬呀!聖經考古研究真係唔可以靠估,學你話齋,咁少資料就煲到咁大,真係唔好當人個個都唔諗就接受先得㗎!影音使團都唔係第一次㗎嘞,成日都捉住少少資料就吹到好大,咁樣做福音事工,就算有心都會有反效界㗎噃!

頭先睇影音使團個負責人篇回應,差d訓喺道!佢竟然話其實真正重要既唔係方舟有幾真確,而係呢個係一個好好既題材去讓人認識上帝!大佬呀!咁你係用方舟做餌,然後叫人信,跟住又話其實方舟真唔真唔重要!咁點得呢?

其實影音使團都一定要下下話乜嘢驚世大發現吖,不如諗下會唔會拍多d真實有又感染力既信仰經歷,其實一樣得㗎!今次講到咁大,佢地都唔知點落台,唯有遲下搏人唔記得

Howtindog said...

多謝你的鼓勵, 我亦樂於見到有冷靜的基督徒, 以理性的目光去看待這些聽來有趣, 但缺乏事實基礎的所謂"考古發現".

但係有好多人信的, 剛剛就在自己 youtube 片上看到一個留言:

========================
咁如果唔係挪亞方舟 你估個咁大個木建築又係咩黎?
都話個山好耐之前地震過 隻船斷開左係唔同位
係第2個位搵到有咩出奇?
人地唔勁唔通你勁咩?
安全套都話99.9%安全啦 咁可以話100%啊 多餘
========================

我最近發覺, 由於嚴重缺乏證據, 支持挪亞方舟事工o既人, 唯一可以做o既就係問問題, 而唔係簡單而直接地指出, 因為呢個呢個原因, 所以呢隻一定係挪亞方舟. 仲死口硬.