Friday 20 March 2009

mihimaru GT: mihimaLIVE2 @ 武道館



我愛上 mihimaru 係始於睇佢地上次隻演唱會 DVD, 等咁耐, 尋晚終於睇到佢地最新o既演唱會 DVD. 比起上次, 今次場地喺武道館, 地方大好多, 但係感覺上亦比上次離觀眾遠 d, 少咗 d party feel. 服裝亦勁過上次, 因為上次基本上係冇換過衫 (只有除, 冇換), 今次都有換下, 而且幾好睇, 尤其係 hiroko, 件件都靚.

佢地舊年我覺得最好聽嗰幾隻歌亦全部有唱, Love Sick, Birthday Song, Alive, 幸せになろう 都好正. 特別要提到 かけがえのない詩 呢隻"叮噹"歌, 因為我之前都只係覺得一般, 但係今次演出佢地改咗少少嘢, 變成 acoustic version, 加埋 miyake 彈結他, 隻歌變到好好聽, 希望佢地將來出碟會整返個新版本. 不過亦有我覺得可惜o既地方. 首先, 分別'有四組嘉賓出場, 太過多咗 d, 有少少打斷個節奏同連貫性. 另外, 有好幾首我覺得係佢地最出色o既舊歌冇唱到, 包括 Love is..., Squall, いつまでも響くこのMelody .

不過, 結括嚟講, 雖然有幾首我唔係咁鍾意聽o既歌, 但係都好鍾意呢個演唱會, 有靚女睇, 有好歌聽, 一睇到佢地 d 招牌 Afro 假髮就覺得開心.

No comments: