Tuesday 20 January 2009

代禱事項

喺 2007 年, 香港"全城更新"運動o既"全球禱告日"中, 教會為黃大仙區禱告, 祈求主將黃大仙改名做慈黃村. 禱文結尾如下:

====================================
神啊,在祢沒有難成的事,故此我們大膽呼求祢,把本區的名稱更改,以一個中性的「慈黃區」取而代之!我們亦盼在區內能建立一座基督教大樓,見證教會合一及高舉主耶穌基督!

主啊,願祢垂聽我們呼求,也願祢在黃大仙區得回祢當得的榮耀與稱頌。感謝主,奉主耶穌基督聖名求,阿們。
====================================

"黃大仙"當然係會毒害好多小朋友同年青人, 搞到佢地大個咗就個個信晒黃大仙; 而起基督教大樓亦非常重要, 試問冇間靚靚大樓又如何"見證教會合一"同埋"高舉主耶穌基督"呢? 過咗成年, 神都仲未答允佢地o既祈求, 不如香港教會發起運動, 上天堂示威請願表達意見啦.

No comments: