Sunday 28 December 2008

Oh My Girl

剛剛睇完上一季一齣我覺得好好睇, 但係冇乜人識欣賞o既日劇, 叫做 Oh My Girl. 我覺得非常鍾意, 但係喺日本冇人睇, 搞到要 cut 短到得返九集, 真係有冇搞錯? 個故事講有個做雜誌社o既男仔, 佢個好冇責任感o既家姐留低個女要佢照顧, 而呢個細路女係個童星, 亦有個女仔經理人跟住佢, 故事就講呢三個人住埋一齊o既大小事. 故事好簡單, 但係睇得好舒服, 好開心.



老老實實, 我一向都唔鍾意睇有細路仔做主角o既戲/電視, 我天生就係討厭細路, 尤其係人地覺得 cute 嗰 d. 但係呢齣個女仔主角唔同, 而家睇完齣嘢我變到好鍾意佢. 喺故事入面佢做明星, 下下都要食好嘢, 夜晚做 facial, 朝早起床跳埋 d 搞笑健康舞, 唔會扮 kawaii, 但係又唔會扮到好老成, 剛好喺中間. 連我呢種抱有"細路歧視"o既人都鍾意, 可見呢個細路女真係魅力非凡.



呢齣戲我最鍾意睇個細路女同男主角之間o既關係. 由開始互相唔鍾意, 到慢慢培養出雙向o既 attachment, 所以去到結局, 當個女仔同個主角講佢地要分開嗰時, 佢地由扮冇嘢到忍唔住一齊喊嗰幕, 我覺得真係好睇, 非常有 feel. 只係友誼, 同埋想黐住對方o既渴望, 比起成日有得睇o既男女浪漫, 我覺得更加 touching.



個女經理人都好多出鏡. 其實我之前都有喺其他劇集見過佢, 不過唔鍾意佢, 因為佢個混血樣好怪, 但係而家又覺得越睇越順眼, 都唔錯. 總之, 呢齣係好嘢. 雖然冇口碑, 亦冇人睇, 但係呢齣係我睇過最鍾意o既日劇之一. 主題曲亦好聽.

2 comments:

Anonymous said...

Hi, HTD,

Thanks for the recommendation. I viewed all the 9 episodes after reading your introduction. Indeed it is a very good drama. The little girl is really kawaii.

Thx again.

uDave

Howtindog said...

OMG, you rock!!! And got good taste too. I'm glad that you like it.