Friday, 10 October 2008

鬼妹

好似冇喺呢度提過. 其實今個學期有件好事發生: 我之前有個靚女 friend 叫 Alex, 佢畢業後去荷蘭唔知做乜, 不過今年佢返嚟讀書, 所以我又多返個 friend, 唯一美中不足係佢而家同我唔同 office.

尋晚佢過嚟同我同妹仔食飯, 然後一齊睇鬼片, 好開心, 因為我呢度都冇乜朋友, 但係每個人都需要友情, 所以見到佢好高興. 佢之前唔知搞乜嚟, 比年幾前瘦咗好鬼多, 我同妹仔都覺得好驚訝. 期望我地幾個下次再一齊玩. 如果有機會阿 Kim 返嚟探我地, 我地就可以 Death & Dying full team 重聚.

0 comments: