Tuesday 1 July 2008

Princeton 遊





六月中我有個 Enoch Seminar 要去, o係 Princeton Theological Seminary, present 一份有關以諾一書第 14 章o既研究. 我o係阿媽屋企出發, 要由 New York Brooklyn 去到 New Jersey Princeton, 主要係坐火車. 雖然要坐成兩粒鐘咁滯, 不過好在都唔貴, $15 咁上下. 由 Princeton Station 行到過去 PTS 都唔算遠, 大約 15 分鐘腳程.



呢個係佢地個 library, 我冇行晒成間. 比想像中細, 不過點都一定好過 McMaster. 話時話, 呢度環境真係幾好, 有樹有草, 好靚. 拍得住 Trinity Western.



呢度係食o野o既地方, 一日三餐食 buffet, 對我呢 d 食o野冇要求o既人o黎講算係幾好食, 起碼餐餐食到飽, 又免費. 大家都食完飯o係度傾計, 但係呢方面我真係完全唔掂, 食完o野就坐o係度, 冇辦法同人開始話題, 都唯有早 d 返宿舍用電腦睇 x-files. 浪費晒呢 d 識人o既機會. 唉, 我o係呢行睇怕都係冇乜前途.



呢度入面係 seminar o既地方, 好似酒店咁, 幾靚. 不過 d seminar 好鬼悶.





呢度係我住幾日o既地方, 係學校o既宿舍, 好在有冷氣, 同埋一人一間房, 不過沖涼要去個公用洗手間, 好有福音營 feel.

總括o黎講, 今次收獲不大. 既識唔到新朋友, 又冇機會同 d 大粒佬/婆傾計; d 人亦似乎唔係咁欣賞我份研究. 不過呢個係意料之中, 因為我 present o個時有兩個 chairs, Gabriele Boccaccini 同 Martha Himmelfarb, 我一早就知佢地唔會同意我o既研究結論. 我覺得我都有 defend 到自己o既觀點, 不過有幾個問題我覺得答得唔係咁好, 有 d 後悔, 太過緊張亦有所影響. 我亦見到 James Charlesworth 同 Lawrence Shifman, 後者尤其有型, 真係好正, 做佢學生聽佢書一定好開心.

而今次唯一收獲就係.... 有機會同 Annette Reed 見面, 因為佢地第一日有請佢o黎做嘉賓. 真係唔明, 同佢傾計我明明就對答如流, 乜都敢講, 但係佢一走o左, 我就有辦法同其他人一樣咁傾計.

No comments: