Saturday 22 December 2007

National Treasure: Book of Secrets



最近手頭上好多o野要完成, 不過尋晚都偷下雞, 出街拍拖偷下懶, 睇o左 National Treasure 第二集. 我好鍾意第一集, 所以呢齣戲我一早就想睇. 結果亦無失望, 同第一集各方面都差o吾多. 主角都係o個幾個, 只係加埋男主角個阿媽, 同個阿爸頂嘴都幾過癮. 不過出鏡最多都係第一集o個個鐵三角, Ben, Abigale, 同埋 Riley, 佢地之間o既互動同對白同第一集相似, 有時 d 對白真係幾好笑, 尤其係 Riley. 故事推進同第一集差o吾多, 都係講尋寶, 偷o野, 非法入政府重地之類. 不過今集比上集更長, 所以每樣o野都多 d, 上次成功o既元素都再加重料. 因為我本身就鍾意第一集, 所以我完全o吾介意佢翻炒. 所以o吾鍾意第一集o既人亦o吾會鍾意第二集;鍾意第一集o既就會依舊覺得滿意. 作為續集, 我覺得 National Treasure 2 就好過 Pirates 2/3 多好多. 因為 Pirates 2/3 令好多第一集o既 fans 大失所望, 其中包括我在內.

不過, 雖然我對第二集亦覺得滿意, 將來佢出碟我亦會買, 但係我都係鍾意第一集多 d. 因為第一集 d 角色之前未見過, 所以加倍覺得過癮. 同埋第二集真係搞到太大鑊. 佢地去英國搞到天翻地覆都可以平安無事返到美國, 未免太視英國國防如無物. 不過, 最重要都係拍得刺激, 對白過癮, 角色吸引, 而o係呢幾方面, 都係成績不俗. 其他o野都可以原諒佢.

No comments: